Trött är bara förnamnet

Morgonen började kl 05.20 och då var jag en trött mamma.. Men med två Goa glada barn så gick vi ner och kokade kaffe och åt frukost. Johan låg kvar och sov då han kom hem klockan typ 03 i natt :) Idag var vi på Bvc med Hugo så nu väger han 7080gr och är 67,6 cm Han hade ligger nu på sträcket under "medel" kurvan och jag tror han lägger sig där. Nu ska vi börja med lite mer smakportioner :) När Johan åkt och jobbat så kom pappa och passade Iza då vi inte kommit hem från Bvc. Iza ville följa med morfar hem så det gjorde hon. Jag och Hugo mös en stund på soffan sen åkte vi också till pappa/ morfar och fick mat där. Nu är klockan snart halv tio och jag ska faktiskt lägga mig och försöka sova :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0