Måndag

Vaknade på ruskigt dåligt humör. Kan bero på dåligt med sömn.. Dagen har fortsatt i samma anda, Johan har kvälls vecka denna vecka så han åkte runt 14 tiden. Kände att mitt humör var på tok för dåligt för att vara hemma med trotsig Iza som lyssnar dåligt, så vi åkte till min farmor. Där hade vi sån tur så vi fick nybakade bullar :) Vi åkte inte hem förrän klockan var 17, då var det dags för matlagning. Idag blev det spagetti och köttfärssås. Nu Försöker jag lägga Iza som Hr myror i benen. Hugo åt potatis och morotspure idag och han åt ganska mycket. Jättekul att han tyckte om det! Han gapade och ville ha mer. Fina lilla killen växer så det knakar <3 Imorgon ska vi på Bvc för läkarbesök och sprutor. Usch och fy vad jag tycker det är jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0