Lördag

Dagen och kvällen ska spenderas med systrar och familjer. Det blir vattenskid åkning och bad på dagen sen ska vi grilla hos Blomstrands :) Vi sover kvar där allihopa :) Imorse fick jag en härlig sovmorgon och det var nog behövligt för jag har sovit rätt dåligt inatt :/ En liten buse som helst ville ligga nära mamman <3 Och det blir lite små trångt när vi ligger 4 st i sängen. För fröken Iza kommer ju också fortfarande på nätterna. Inte har vi börjat lägga henne själv heller. Det är väl lite lathet som ligger bakom. Just nu känner jag mig så slut på kvällarna så jag har väl undvikit det helt enkelt :/ Nu ska jag fortsätta leka med Iza, Johan och Hugo vilar sig dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0