Barnenshus

När Johan åkt till jobbet så packade vi in oss i bilen och åkte först till Hanna på jobbet. Iza testade en massa olika cyklar och cykelhjälmar :) Roligt tyckte hon! Sen fot vi vidare till Barnenshus för att leta 1års present åt Max :) Handlade lite åt Iza och Hugo också. Iza fick saxar (I plast ), lim, klistermärken och så köpte jag en tågbana :) Hugo fick en nappflaska och en skallra. Skallran tyckte han jättemycket om, det var en liten spegel på ena sidan och han skrattar så fort han ser sig själv däri <3 Iza och jag har klippt och klistrat. Vi har ju också lekt med tåget :) Nu sover Hugo och Iza ligger och vill inte sova så jag sitter här i stolen bredvid och lyssnar på ljudbok medan hon bökar och stökar. Nu ska jag leta kossan hennes :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0