Tänk vad vår älskade lilla Iza var liten n...

dsc01034 (MMS)

Tänk vad vår älskade lilla Iza var liten när hon kom, Usch vad man glömmer fort. Idag när jag såg hur liten och söt Knut va så kunde jag nog inte riktigt fatta att det inte alls var så längesedan Iza var så liten.. Vi har haft en supertrevlig dag! Mycket fika och massa prat! Det gör vi fler gånger:) jag ska lägga ut bilder imorgon när jag sitter vi datan. Ny bloggar jag från telen.. Direkt efter att jag och Iza åkt så hämtade vi upp Johan och for till Valbo:) var så ikea, handlade en matstol åt Hanna och lite ljus till oss. Hittade dock inget tyg där, så jag får nog åka till Variant och kika ändå:) Nu ska jag sova.. Har vart trött hela dagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0