Söndag..

Vaknade som vanligt klockan halv åtta =). I morgon ska Johan åka och jobba för första gången på snart 2 månader.. Kommer kännas jätte konstigt. Jag kan nästan slå vad om att Iza kommer att vilja kliva upp klockan 06.00 som hon gjorde innan jag gjode illa benet. Sen så somnadé hon väldigt tidigt idag 19.30. Vår lilla prinsessa brukar inte somna förrän vid 21.00-22.00 tiden annars =) Men det skulle vara skönt om hon ville somna vi 19-20 tiden och sen kliva upp vid 7 tiden =)

Idag så var vi på dollar en sväng=) Jag köpte lite smått och gott, alltid lika roligt att gå runt och kika och alltid så följer någon ny ljusgrej hem =)
Senn var vi till Iza`s farmor och farfar en sväng och fikade, sen hem. Hanna och Emil kom och hälsade på. Johan och erik åte och sjösatte Eriks båt. Underbara sommar! Synd att vi hade så tråkigt väder idag.
Näe nu ska jag mysa ner mig i sängen med älskling och kika på Gladiator=)


Iza äter potatis och morots puré







Vår älskade lilla tok unge!
Älskar dig så mycket att det nästan gör ont

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh du ska bara veta hur härligt det är! Ja, men det är bara lite detaljer, men till veckan ska jag verkligen knäppa '' för och efter '' bilder på allt.

Ja, men gud gör det! =) Ja, till helgen har vi flyttat. Jag förstår inte vart tiden tar vägen? :O

Haha, att små barn alltid ska få en att le,

Kram kram! ♥

2010-06-13 klockan 21:12:34
Bloggadress: http://www.sannaeriksson.bloggagratis.se
Postat av: Sanna

Förresten, säg bara till om du vill ha hjälp med något med din blogg. Jag finns där då.. ♥

Det gäller allt mellan himel och jord vettu! ;)



2010-06-14 klockan 14:17:54
Bloggadress: http://www.sannaeriksson.bloggagratis.se
Postat av: Andrea

Sötgrodan då :)

2010-06-14 klockan 18:18:29
Bloggadress: http://elffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0