Helt värdelös...

Har varit helt värdelös på att blogga dessa veckor.. Har inte haft någon ork, men nu ska vi se till att ändra på detta =) Vad har hänt då? Jo jag har opererat knäet, det var meniskeln och ett främre korsband som var trasigt. Jag ska tillbaka till läkaren om ca 3 månader för att se om det krävs en till operation. Men det hoppas jag inte. Nu känns det ganska okej i benet, hoppar dock på kryckor ff, men snart så kanske vi kan kasta dom=) Längtar efter att gå på promenader och att ta hand om Iza själv.  ♥
Även fast det har varit helt underbart att haft Johan hemma så vill jag kunna klara mig själv =) ♥
I kväll så har vi "myggat" in altanen. Förra året så hade vi så otroligt mycket mygg att vi inte kunde vara ute. Men i år så förbereder vi oss så att vi iaf kan sitta på altanen utan att bli ihjälbitna.
Sen har jag rensat i Izas byrå, lagt undan hur mycket kläder som helst. Vårat lilla hjärta håller på att bli stort ♥ ♥

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0