Dekorerad soptunna =)

Idag så har jag och Iza vart på öppna förskolan, fikat och busat med andra barn=) Mysigt mysigt, men på slutet vart Iza så trött så hon somnade i mammans famn en liten stund innan det var dags att åka och hälsa på gammel-farmor =) Efter att vi fikat där så åkte vi hem. Mös lite i soffan, gick ut och dekorerade soptunnan, sen kom morfar och hälsade på.
Har vart en bra dag! Och ännu bättre vart den när Johan kom hem ♥
Imorgon så ska jag och Iza åka till Andréa och lilla Knut, Mikaela med lilla Elsa och Sandra med hennes barn skulle okcså komma dit. Kommer garanterat bli en bra dag!
Nu ska jag gå och pussa på mina älsklingar innan dom somnar ♥ ♥


Här kommer bilder på den dekorerade soptunnan!
Vart mycket roligare att kolla på nu =)







Kommentarer
Postat av: ♥ mikaela

Haha vad härligt med en pimpad soptunna ;D Puss

2010-06-15 klockan 09:17:02
Bloggadress: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0