21.06.10

Har vart på Håkes och köpt min första "tant blomma" Haha jag har köpt en pelagon. Jag har alltid kallat dom för tant blommot, för oftast så har många tanter som inne i fönstren. Men min var jätte fin och rosa=) Ska knäppa kort vid tillfälle.. Vi var också på Dollar en sväng, jag köpte en liten kruka som tant blomman ska sitta i=)

Nu har Johan åkte till Skåne. iza ligger och vilar, men hon vaknar nog snart och vill äta lite mat. Jag har också vart och plockat stygnen idag. Tack Maggan för hjälpen! Gjorde inte ett dugg ont och det var ju bara två stycken =) Vädret har vart soligt, men inte så varmt, Men jag hoppas att det blir lite värme imorgon. Nu ska jag gå ner och äta några jordgubbar.... 


Min sommarbukett som jag plockade från trädgården=)




Min Jordgubbe/Smultron låda

 

Och jordgubbar blir det



Har letat efter den texten och så
hittade jag den på dollar!



Lördagsgodis=)



Mina kuddfodral som jag sydde



Kommentarer
Postat av: Veronica

Duktig du är!! =)

Längtar till jag har lite mer tid och kan komma och hälsa på och slappa hemma hos er!

2010-06-22 klockan 20:23:34
Postat av: ♥ mikaela

Vad härligt att de blir jordgubbar, mina smultronplantor är lite klena fortfarande, men tomatplantorna växer så det knakar :D hihi. Puss

2010-06-30 klockan 15:35:39
Bloggadress: http://ingamikaela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0